Isporuka IT i drugih servisa se može unaprediti uspostavljanjem i sertifikacijom sistema menadžmenta servisima
Bez obzira na to da li imate potrebu za internim IT servisima ili da je pružanje IT servisa u delatnost Vaše organizacije, ISO/IEC 20000-1 će Vam pomoći da ovaj deo svog poslovanja dovedete na nivo dostojan najviših svetskih standarda u ovoj oblasti.
Standard ISO 20000-1 je namenjen za uspostavljanje, održavanje i unapređenje vašeg sistema pružanja servisa. ISO 20000 podrzumeva planiranje, projektovanje, razvoj, izmene i isporuku IT servisa za potrebe zadovoljenja zahteva korisnika iz svih industrijskih oblasti. Bez obzira na sedište Vaše organizacije, IT usluge moraju biti pouzdane, isplative, postojane i efikasne što najčešće dokazuje sertifikacija ISO 20000 standarda.
Nova verzija ISO 20000-1:2018 je u potpunosti komplementarna sa svim savremenim metodama upravljanja poput Agile, Lean ili DevOps kao i novim metodologijama poput ITIL®, COBIT®, CMMI-SVC®. ISO 20000 je jednostavan princip upravljanja servisima u svim fazama njegove pripreme, isporuke, izmene i održavnja. Nakon što kompanija uspostavi procese za upravljanje servisima prema ISO 20000, sistemski se na bazi zahteva izrađuje se SLA za korisnika, koji na jednostavan način omogućava upravljanje kapacitetima i budžetiranje projekata za isporuku i održavanje servisa.
Uvođenje i sertifikacija ISO 20000 utiče na sve aktivnosti, politike i procese (pipeline) organizacije, time što se primenjuju najbolje svetske prakse kako bi se obezbedio kvalitet i pružio bezbedan proizvod svim korisnicima. Sertifikat ISO 20000 predstavlja dokaz da kompanija poseduje sistem i isporučuje kvalitetan servis ali pritom ne ograničava jedinstven pristup i ne remeti postojeće navike. ISO 20000 standard se fokusira na podršku pri unapređenju zadovoljstva sa korisnicima i ostalim zainteresovanim stranama.
ISO 20000 standard je kompatibilan sa drugim IT standardima koje utiču na bezbednost informacija ili poslovnim kontinuitetom koji su opisani kroz ISO 22301 i ISO 27001.
Koristi od sertifikacije ISO 20000-1
Uspostavljanje usklađenih procesa za isporuku IT servisa
Smanjenje vremena na odgovor korisniku i prekida servisa
Postizanje konkurentske prednosti pri ugovoranju
Smanjenje žalbi i primedbi i povećanje zadovoljstva korisnika
Koraci za dobijanje sertifikata
INTERCERT DOO je tu da Vam pomogne da unapredite svoje poslovanje sertifikacijom ISO 20000 standarda. Našim akreditacijama i kompetentnim osobljem nudimo zagarantovani kvalitet usluga i prepoznate sertifikate. Jednostavno, klikom do sertifikata