Neprestano unapređujte Vaše poslovanje uz pomoć međunarodnog uputstva o društvenoj odgovornosti
ISO 26000 je način organizovanja u skladu sa društveno odgovornim poslovanjem.
Društveno odgovorno poslovanje se odnosi na način na koji organizacije upravljaju svojim poslovnim procesima kako bi ostvarile pozitivan učinak na društvo i svoje poslovanje. Tačnije, odnosi se na preuzimanje odgovornosti organizacije za aktivnosti na društvo i okolinu, pri čemu te aktivnosti moraju biti u skladu sa interesima društva, etičkom poslovanju i sa zakonom kao i ostalim pravnim regulativama.
Organizacije koje podstiču društveno odgovorno poslovanje, svoje aktivnosti u poslovanju najčešće predstavljaju široj javnosti u sklopu svog godišnjeg izveštaja ili kroz aktivnosti koje promovišu društveno odgovorno poslovanje. Izveštavanje pomaže organizaciji da jasno postavi ciljeve, čime se meri učinak i uspešnost sprovedenih promena. Iz dobijenih rezultata se jasno prikazuju podaci o uticaju organizacije na okolinu, društvo i ekonomiju. Međunarodno ustanovljeni podaci i merila omogućavaju da informacije sadržane u izveštajima postanu dostupne i predstavljene svim interesno uticajnim grupama.
Iz tih razloga, kao uputstvo o društvenoj odgovornosti, usvojen je međunarodni standard ISO 26000, koji daje smernice u vezi sa društvenom odgovornošću i održivim razvojem.
ISO 26000 će Vam pomoći da neprestano povećate nivo druševene odgovornosti u Vašoj organizaciji . ISO 26000 standard predstavlja značajan alat za pozicioniranje organizacije kao drušveno odgovorne prema svojim zaposlenima, ali i prema okolini u kojoj posluju.
Otkrijte najbolji način da započnete sa sertifikacijom društvene odgovornosti prema ISO 26000 i saznajte zbog čega ovaj standard može da doprinese svakoj vrsti poslovanja, bez obzira na veličinu organizacija.
Koristi od sertifikacije ISO 26000
Ostvarivanje konkurentske prednosti
Sposobnost privlačenja i zadržavanja zaposlenih, kupaca, klijenata ili korisnika
Moral, posvećenost i produktivnost zaposlenih
Bolji odnos sa kompanijama, vladama, medijima, dobavljačima, kolegama, korisnicima i zajednicom u okviru koje se obavlja delatnost
Koraci za dobijanje sertifikata
INTERCERT je tu da Vam pomogne da unapredite svoje poslovanje sertifikacijom ISO 26000 standarda. Našim akreditacijama i kompetentnim osobljem nudimo zagarantovani kvalitet usluga i prepoznate sertifikate. Jednostavno, klikom do sertifikata